O BLOGU

By | 03:54:00 Leave a Comment
Jedną z najlepszych moich decyzji (wręcz) życiowych było założenie tego bloga. Nie jest to projekt na kilka miesięcy, pomimo, że początkowo miał mi tylko zapełnić czas. Założyłam go w październiku 2014 roku, ale prawdziwą pracą poza wrzucaniem postów, zajęłam się w maju tego roku. 
Bloguję tak naprawdę od kiedy mam tylko dostęp do Internetu, czyli od dziecka. Żadna strona nie była jednak prowadzona na poważnie. W końcu wpadłam na pomysł stworzenia strony o fizyce lub maszynach. Wahałam się nad tymi dwoma zagadnieniami, aż zdecydowałam, że ta druga opcja będzie lepsza.
Czego możecie spodziewać się na blogu? Informacji z zakresu transportu zewnętrznego: morskiego, lotniczego, kosmicznego, drogowego i kolejowego. Przedstawiam je w różny sposób, poprzez sporządzanie dłuższych czy krótszych tekstów, polecania filmów oraz pozycji książkowych. Celem strony jest pokazanie, że maszyny to nie tylko parametry, ale obiekty, na które warto zwrócić szczególną uwagę. Mam zamiar promować dzięki temu naukę na jak największy zasięg. Redagując posty, korzystam z rzetelnych źródeł- książki czy magazyny popularnonaukowe, notatki z lekcji, wiarygodne strony internetowe. W razie waszych wątpliwości, pod koniec każdego wpisu znajdziecie spis publikacji, na których bazowałam. Mam nadzieję, że uda mi się zarazić was swoją pasją!



Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: