KONTAKT/ WSPÓŁPRACA

By | 12:40:00 Leave a Comment
Czujesz potrzebę skontaktowania się ze mną? Możesz to zrobić poprzez fanpage'a na Facebooku lub e-maila: maszynyokiemdziewczyny@wp.pl.

Dlaczego warto ze mną współpracować?
  • Społeczność, którą zbudowałam składa się z nauczycieli, wykładowców, uczniów i studentów. Moi odbiorcy pasjonują się transportem, logistyką, spedycją, naukami ścisłymi oraz najnowszymi technologiami.
  • Czytają mnie zarówno pasjonaci, jak i zawodowcy (logistycy, spedytorzy, piloci itp.).
  • Uważam, że do każdej, nawet zwykłej rzeczy, da się podejść w niezwykły sposób.
  • Mój młody wiek gwarantuje świeże spojrzenie na współpracę.
  • Z zawodu jestem technikiem eksploatacji portów i terminali, a nie ma ich zbyt wielu w Polsce. 

Recenzowałam już produkty poniższych firm:

Wydawnictwo Albatros


Wydawnictwo Naukowe PWN

Wydawnictwo Poznańskie



Wydawnictwo Czarna Owca


Business & Culture


Prowadziłam wykłady popularnonaukowe na:

Pyrkonie (edycja 2017)


Politechnice Poznańskiej (Noc Naukowców edycja 2019 i 2020)
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: