WERONIKA OLIMPIA- KSIĘŻNICZKA NAUKI!

By | 13:25:00 Leave a Comment
Witajcie!
Tu Weronika Olimpia Cieślak, właścicielka bloga Maszyny Okiem Dziewczyny.
Urodziłam się 27 listopada 1997 roku w Poznaniu. Z zawodu jestem technikiem eksploatacji portów i terminali, a obecnie studiuję fizykę techniczną na Politechnice Poznańskiej. Zakochana jestem w transporcie zewnętrznym, w szczególności w statkach i myślę, że gdybym nie wymarzyła sobie zostania fizykiem, uczyłabym się na kapitana. Moją ulubioną jednostką pływającą jest zdecydowanie Quantum of the Seas. Na chwilę obecną dążę do tego, by pracować w Europejskiej Agencji Kosmicznej.

Poza tym kocham nauki ścisłe i kulturę Dalekiego Wschodu. Słucham koreańskiego popu, a moimi ukochanymi zespołami są Gfriend, CocoSori, I.O.I, Orange Caramel i BTS. Mimo wszystko moją najukochańszą piosenkarką ponad życie jest Kim Chungha. Oprócz tego, trenuję na siłowni, bawię się stretchingiem, tańczę i zdrowo się odżywiam. Uczę się języka angielskiego, niemieckiego, rosyjskiego i japońskiego. No i jestem Księżniczką Nauki! :)
Dlaczego poświęcam tyle czasu na popularyzację nauki? To proste, kiedy jesteś zakochany, pragniesz opowiedzieć o tym całemu światu! ~Carl Sagan



Nowszy post Strona główna

0 komentarze: