1 wpis, powitanie :)

By | 20:29:00 1 comment
Cześć! :)

Mój pierwszy wpis, wooo ^^
Tak się denerwuję, że aż nie wiem co napisać, haha.

Dobra, przejdźmy do rzeczy. Jestem 16-letnią dziewczyną, która uczy się o maszynach w technikum. Ale dla mnie nie jest to tylko i wyłącznie zawód. Fakt faktem, kiedy składałam papiery do mojej obecnej szkoły, nie interesowały mnie pociągi, samoloty, statki itd. Ale los wkrótce się zmienił! Po tygodniu nauki, owe maszyny zaczęły mnie przyciągać coraz bardziej i bardziej, tak, że kompletnie się w nich zakochałam. Teraz są dla mnie czymś pięknym, czymś co kocham, co daje mi radość. Cudownie, czyż nie? ^^ 
Na swoim blogu będę pisała krótsze czy dłuższe notatki na temat nowinek ze świata transportu czy referaciki na dany temat lub też opisywała książki/ filmy/ gry o maszynach.
Z góry przepraszam za swoją składnię, jednak jestem ścisłowcem, więc mam nieco większe problemy z poprawnym hmmm... pisaniem? Jeśli tak to można określić XD
Mam nadzieję, że mój bloczek nie będzie tylko i wyłącznie krótkim przedsięwzięciem, będę starała się pisać dużo, sensownie i na temat. Mam nadzieję, że dzięki stronie poznam również innych miłośników maszyn.
Dobra, to by było tyle co bym chciała dodać. No to do usłyszenia w następnej notatce :)

Anonimowa

 
Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz:

  1. Witaj! Rówiez jestem w technikum lotniczym. Spotkamy się kiedyś jako Pilot samolotu. ZOBACZYSZ <3

    OdpowiedzUsuń