KOLEJ W MINIATURZE

By | 18:05:00 5 comments
Od wydarzenia dzielą nas już prawie 2 tygodnie, więc w ramach takich małych hmmm... "wspomnień" postanowiłam coś naskrobać dzisiaj. 
11 i 12 kwietnia w hali sportowej Zespołu Szkół im. Kazimierza Odnowiciela w Pobiedziskach można było przyjść i poprzyglądać się wystawie kolei miniaturowej. W związku z tym, że ja byłam 11 kwietnia na Międzynarodowych Targach Poznańskich na motor show, to odwiedziłam tę szkołę w niedzielę 12 kwietnia. 


Całe przedsięwzięcie zorganizowane zostało przez klub HAZERO i Szkołę Podstawową Montessori. Wstęp wolny. (Tak swoją drogą, jeśli ktoś interesowałby się zapisaniem do klubu, gdzie razem z innymi pasjonatami tworzyłby modele kolejowe to zapraszam na stronę-  http://www.hazero.pl/) 



Ogólnie rzecz biorąc i mnie i mojej przyjaciółce, która mi towarzyszyła cała wystawa bardzo przypadła do gustu. Tak jak można było się spodziewać, całość została wykonana bardzo precyzyjnie i starannie. W tych miniaturkach widać straszną miłość, osób które je stworzyły. Oprócz samych pociągów z niezwykłą dokładnością odznaczały się dworce kolejowe i elementy im towarzyszące- rośliny, tory, sygnalizacje, a nawet ludziki! :) Było to wszystko takie urocze i rozczulające. Widziałyśmy pociągi osobowe (PKP intercity i  koleje mazowieckie) i towarowe (PKP cargo). Pewnie po zdjęciach, które zaraz wstawię zauważycie, że dominują pociągi towarowe- przepraszam, to przez takie zamiłowanie. :) 


Postanowiłam zrobić kilka porównań- miniaturowa kolej i ich odpowiedniki na "nieco" większych szynach. 






W pociągach osobowych to nawet po przyjrzeniu się można było zobaczyć siedzących ludzików! :) Maszyny nie odpoczywały, tylko jeździły, każda po kolei. Śliczne księżniczki. Jedyna wada całej wystawy to fakt, że nie można było obejrzeć wszystkich pociągów, które zostały zaprezentowane. :(
Ale podsumowując i tak baaardzo nam się podobało.





Szczerze powiedziawszy to była pierwsza taka moja wystawa, którą odwiedziłam. Muszę zacząć się rozglądać za innymi! :) 

Kontakt ze mną:
e-mail: be_cuteee@wp.pl
ask.fm: http://ask.fm/WeronikaOlimpia

Pozdrawiam



















Nowszy post Starszy post Strona główna

5 komentarzy:

  1. świetny post uwielbiam taki rzeczy typu właśnie miniatury w których nawet ludziki można zobaczyc! fajnie że podałaś zdj. oryginałów http://thesandie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne!:*
    obs/obs?
    kochana, klikniesz u mnie pod zdjęciami, gdzie pisze KLIK
    bardzo proszę <3
    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/04/day-outfit-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna wystawa i wszystko tak precyzyjnie wykonane co widać po Twoich zdjęciach porównawczych oryginałów, no i ten rozmach, pociągi zapełniły całą halę, w dodatku można było to zobaczyć za darmo, super

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! :)
    Zapraszamy do nas http://zuzazuzanna.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Multum roboty. Odwzorowanie rzeczywistości niezwykłe... poza jednym szczegółem: cysterny Dec w wielu przypadkach są zardzewiałe, więc ten szczegół akurat pominęli :v.

    OdpowiedzUsuń